Afbeelding sluit je aan bij GroenLinks

Algemene Ledenvergadering 7 december 2017

Op 7 december hebben we onze tweede ALV van dit jaar gehouden in de HUB Twente, waar we ook vanaf 1 januari 2018 ons campagnehonk hebben. De 38 leden konden genieten van een door het bestuur opgestelde gevarieerde agenda. Naast de gebruikelijke onderwerpen zoals mededelingen, notulen vorige ALV, stonden ook het benoemen van een nieuw bestuurslid, de behandeling van de ingediende amendementen op het concept verkiezingsprogramma en het vaststellen van de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018 op de agenda.

Zorgen over bezuinigingen cultuur?

Afgelopen maandag spraken we in de stedelijke commissie over de voortgang van de bezuinigingen en transities in de cultuursector. De laatste dagen zijn er een aantal mooie ontwikkelingen bekend gemaakt in de Enschedese cultuursector, zoals de samenwerking tussen ATAK en Metropool. Desalniettemin loopt het niet overal zo soepel. GroenLinks was dan ook blij dat er afgelopen maandag in de stedelijke commissie aandacht aan dit onderwerp werd besteed. Ondanks dat wij vorig zomer tegen deze grote bezuinigingen hebben gestemd, hopen wij vanzelfsprekend wel dat de verschillende instellingen zo goed mogelijk deze bezuiniging doorkomen en het culturele aanbod in Enschede zo veel mogelijk op peil blijft.

di 23 jan, 19.30 - Stadhuis

wo 24 jan, 19.30 - Stadhuis