Op 19 maart zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Op zaterdag 11 januari komt GroenLinks fractieleider Bram van Ojik naar Enschede, om samen met de lokale kandidaten campagne te voeren.

Politiek Talent 2013 ontmoet talent UT

Het bezoek van Bram van Ojik begint bij MESA+, het nanolab van de Universiteit Twente. Hij ontvangt een korte rondleiding en krijgt daarbij te horen welke risico’s de NOEK kan hebben voor het instituut. Om 12.00 uur zal Van Ojik (uitgeroepen tot Politiek Talent 2013) in gesprek gaan met Dave Blank, wetenschappelijk directeur bij MESA+, studenten en medewerkers van de universiteit en andere belangstellenden.

Luchthaven en NOEK

Aansluitend maakt Bram samen met belangstellenden een fietstocht over het terrein van de Universiteit Twente en door het buitengebied van Enschede, waar de NOEK mogelijk in de toekomst wordt aangelegd. Rond half twee zal Bram aankomen bij Theehuis Sprakel in het Bos.Tijdens deze bijeenkomst zal Luchthaven Twente een belangrijk onderwerp van gesprek zijn. Omwonenden en andere belangstellenden zijn ook hierbij van harte welkom.

Bram sluit zijn bezoek af door samen met lokale GroenLinksers huis-aan-huis campagne te voeren in Enschede.

GroenLinks nodigt iedereen van harte uit aanwezig te zijn bij de verschillende onderdelen van het bezoek van Bram van Ojik en met hem in gesprek te gaan over actuele politieke kwesties.

Adressen en tijdstippen:

Tijd: 12.00 uur
Wat: Gesprek Bram van Ojik met Dave Blank, studenten en belangstellenden
Waar: MESA+ Universiteit Twente, Nanolab, Hallenweg 15, Enschede

Tijd: 12.40 uur
Wat: Fietstocht NOEK tracé
Waar: Start op UT voor het Nanolab, Hallenweg 15, Enschede

Tijd: 13.30 uur
Wat: Gesprek Bram van Ojik met omwonenden en belangstellenden over o.a. Luchthaven Twente
Waar: Theehuis Sprakel in het Bos, Overmaatweg 45, Lonneker

Borrel
wo 8 nov, 21.00 - Bolwerk

vr 10 nov, 9.30 - Stadhuis

AnitaSempel Mooi initiatief van Foodwatch! "Maak groente en fruit niet duurder maar btw-vrij!" https://t.co/6xmvG0TxRx
AnitaSempel RT @jesseklaver: Met Rutte III neemt de ongelijkheid toe. De rijkste 25% gaat er veel meer op vooruit dan de gewone Nederlander.
AnitaSempel RT @CorinneEllemeet: Verreweg het grootste deel van de ouderen met zorgvraag woont thuis. Zij komen er wel erg bekaaid vanaf in #regeerakko
AnitaSempel RT @vogelnieuws: Iedereen kan iets doen om de huismus te helpen. Tips! https://t.co/NLDR6iLrth
AnitaSempel @RoyBruinsma @GroenLinks053 @burgerbelangen @pvdaenschede Openhouden de Brug is nooit ons doel geweest. Maar ik beg… https://t.co/QorVKPnmJG
GroenLinks053 RT @groenlinks: Eerste berichten over regeerakkoord stemmen niet hoopvol. Maar het kán anders. Samen kunnen we de koers veranderen: https:/…
GroenLinks053 RT @AnitaSempel: Blij met steun vanuit #raad053 voor ons amendement nader onderzk duurzaamheid en recreatief zwemmen bij bouw nieuw zwembad…
AnitaSempel RT @JelleKort: @AnitaSempel zorgt dat duurzaamheid nieuwe zwembad beter wordt bekeken. Bezetting krijgt second opinion: een zwembad is voor…
JelleKort Nuchtere @RobinWessels75 keurt bestemmingsplan moskee goed. #raad053
JelleKort @AnitaSempel zorgt dat duurzaamheid nieuwe zwembad beter wordt bekeken. Bezetting krijgt second opinion: een zwembad is voor iedereen.
AnitaSempel Blij met steun vanuit #raad053 voor ons amendement nader onderzk duurzaamheid en recreatief zwemmen bij bouw nieuw zwembad. @GroenLinks053

Nieuws uit de afdeling