Welke koers gaat Enschede varen na de verkiezingen? Wie zijn de mensen die zich de komende jaren willen inzetten voor de stad en wat is zijn hun toekomstvisies? Als opmaat naar de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart a.s. organiseert Twents weekblad De Roskam in samenwerking met Het Vestzaktheater drie verkiezingsdebatten. In wisselende samenstelling zullen vertegenwoordigers van de lokale partijen onder leiding van Han Pape, uitgever en eindredacteur van de Roskam, met elkaar in debat gaan over belangrijke thema’s waarmee de lokale politiek in de nabije toekomst geconfronteerd zal worden: op donderdagavond 13 februari gaat het over Zorg en het Sociaal domein.

Op volgende avonden komen Cultuur en Onderwijs (27 februari) en Economie en Centrumbeleid (13 maart) aan de orde.

Donderdag betreedt namens GroenLinks onze lijsttrekker Jelle Kort de arena. De bijeenkomst begint om 20:30 uur - de toegang is gratis.

di 26 sep, 19.30 - Stadhuis

vr 29 sep, 13.00 - Stadhuis