Linda VoortmanOp vrijdag 28 februari is GroenLinks Tweede-Kamerlid Linda Voortman op bezoek in Twente. Om 14:27 komt Linda met de trein aan in Enschede. Samen met Enschedese GroenLinkskandidaten en –leden gaat Linda in de wijk Het Zeggelt en in het centrum met bewoners in gesprek over de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart.

Linda Voortman is al drie jaar hét gezicht van GroenLinks in de zorg. Zij wil dat mensen die afhankelijk zijn van zorg zelf grip op hun eigen leven kunnen houden. Linda leidde de strijd tegen bezuinigingen op het persoonsgebonden budget die mensen in staat stelt om zelf de zorg in te huren die ze nodig hebben. In de Tweede Kamer gaat Linda ook voorop in de strijd voor eerlijke kansen voor mensen met een arbeidshandicap. Ook maakt ze zich sterk voor een open en transparante overheid, bijvoorbeeld met het wetsvoorstel voor een nieuwe wet open overheid.

Op 28 februari gaan kandidaten en leden van GroenLinks Enschede samen met haar huis-aan-huis campagnevoeren. Tussen 14:30 en 16:00 uur gaan zij in de wijk Het Zeggelt en in het centrum van de stad langs de deuren om het gesprek aan te gaan met mensen, o.a. over hun zorgen over de zorg.

Borrel
wo 8 nov, 21.00 - Bolwerk

vr 10 nov, 9.30 - Stadhuis

AnitaSempel Mooi initiatief van Foodwatch! "Maak groente en fruit niet duurder maar btw-vrij!" https://t.co/6xmvG0TxRx
AnitaSempel RT @jesseklaver: Met Rutte III neemt de ongelijkheid toe. De rijkste 25% gaat er veel meer op vooruit dan de gewone Nederlander.
AnitaSempel RT @CorinneEllemeet: Verreweg het grootste deel van de ouderen met zorgvraag woont thuis. Zij komen er wel erg bekaaid vanaf in #regeerakko
AnitaSempel RT @vogelnieuws: Iedereen kan iets doen om de huismus te helpen. Tips! https://t.co/NLDR6iLrth
AnitaSempel @RoyBruinsma @GroenLinks053 @burgerbelangen @pvdaenschede Openhouden de Brug is nooit ons doel geweest. Maar ik beg… https://t.co/QorVKPnmJG
GroenLinks053 RT @groenlinks: Eerste berichten over regeerakkoord stemmen niet hoopvol. Maar het kán anders. Samen kunnen we de koers veranderen: https:/…
GroenLinks053 RT @AnitaSempel: Blij met steun vanuit #raad053 voor ons amendement nader onderzk duurzaamheid en recreatief zwemmen bij bouw nieuw zwembad…
AnitaSempel RT @JelleKort: @AnitaSempel zorgt dat duurzaamheid nieuwe zwembad beter wordt bekeken. Bezetting krijgt second opinion: een zwembad is voor…
JelleKort Nuchtere @RobinWessels75 keurt bestemmingsplan moskee goed. #raad053
JelleKort @AnitaSempel zorgt dat duurzaamheid nieuwe zwembad beter wordt bekeken. Bezetting krijgt second opinion: een zwembad is voor iedereen.
AnitaSempel Blij met steun vanuit #raad053 voor ons amendement nader onderzk duurzaamheid en recreatief zwemmen bij bouw nieuw zwembad. @GroenLinks053

Nieuws uit de afdeling