Tijdens de campagne voor de Gemeenteraadsverkiezingen proberen we op allerlei manieren onze boodschap uit te dragen; die is “Knokken voor wat kwetsbaar is!” Daarbij hoort ook het zichtbaar maken. Deze week doen we dat middels folders die samen met de Huis-aan-huis weekkrant verspreid worden (heb je die niet ontvangen, laat het ons dan weten), een drietal advertenties in dezelfde krant en door affiches op een aantal plekken langs hoofdwegen in Enschede:

vr 30 juni, 9.30 - Stadhuis

di 4 juli, 20.00 - Stadhuis

vr 14 juli, 13.00 - Stadhuis

GroenLinks053 RT @LimburgCB: Impressive #crossborder protest of 50.000 Dutch,German and Belgium people against the failing nuclear power plant of #Tihang
GroenLinks053 Artikel uit de #LinksVoor van vandaag: GroenLinks blijft groen en sociaal #groenlinks #enschede https://t.co/0ZLOuNXVpv
GroenLinks053 RT @rivm: Het blijft warm de komende dagen:extra zorg voor ouderen en zieken Het hitteplan is geactiveerd in midden en zuid NL https://t.co
GroenLinks053 RT @CorinneEllemeet: In Enschede. Bedankt voor de warme 😁 ontvangst @GroenLinks053 ! https://t.co/sMERwhjz21
AnitaSempel RT @CorinneEllemeet: In Enschede. Bedankt voor de warme 😁 ontvangst @GroenLinks053 ! https://t.co/sMERwhjz21
GroenLinks053 RT @WarrisGL: GroenLinks wil meer ondersteuning voor boeren die Bio willen gaan, ook in Oss. https://t.co/R367BAvKpL via @trouw
GroenLinks053 RT @SE053: Vandaag start de aanleg van de fietsstraat in Usselerweg, gedeelte tussen de Pathmossingel en de Dr. Kosterstr/Buitenweg, t/m 30…
GroenLinks053 Alvast een warm welkom 😀☀️ https://t.co/7mYOVvlIqd

Nieuws uit de afdeling