Op hun site maakt Natuurmonumenten andermaal duidelijk tegen luchthaven Twente te zijn, vooral nu kap van heel veel bomen dreigt.

Natuurmonumenten roept de overheid op om de planvorming voor het vliegveld te staken en werk te maken van een goed alternatief. Een update van het goed onderbouwde plan ‘De Twentse Basis’ ligt voor de hand. "Hopelijk hebben bestuurders de moed om de stekker eruit te trekken en te gaan werken aan een beter alternatief, nu steeds duidelijker wordt hoe groot de nadelen en hoe klein de voordelen zijn."

vr 30 juni, 9.30 - Stadhuis

di 4 juli, 20.00 - Stadhuis

vr 14 juli, 13.00 - Stadhuis

GroenLinks053 RT @LimburgCB: Impressive #crossborder protest of 50.000 Dutch,German and Belgium people against the failing nuclear power plant of #Tihang