stappen voor natuurVoor het derde jaar op rij organiseren de Twentse afdelingen van GroenLinks een wandeltocht om de schoonheid van de natuur te vieren. In het kader van de actie Stappen Voor de Natuur is een mooie herfstwandeling uitgezet van 8 kilometer door één van de mooiste stukjes Twente, met de Tankenberg en Paasberg als letterlijke hoogtepunten.
Iedereen die van natuur houdt is van harte uitgenodigd voor deze prachtige wandeling op zaterdag 8 november. Aanvang: 14.00 uur vanaf Pannenkoekhoes De Stroper, Bentheimerstraat 25, 7587 ND De Lutte. Van te voren graag aanmelden bij Mignon Sanchez (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

vr 30 juni, 9.30 - Stadhuis

di 4 juli, 20.00 - Stadhuis

vr 14 juli, 13.00 - Stadhuis

GroenLinks053 RT @LimburgCB: Impressive #crossborder protest of 50.000 Dutch,German and Belgium people against the failing nuclear power plant of #Tihang