Op de Algemene Ledenvergadering leggen het bestuur en de fractie verantwoording af aan de leden van de afdeling. De tweede en laatste ALV van dit jaar is op zaterdag 29 november en vindt plaats op een bijzondere locatie, namelijk in de Gobelinzaal van het Rijksmuseum Twenthe (Lasondersingel 129–131, 7514 BP Enschede). De vergadering begint om 14.00 uur. Alle leden worden bij deze uitgenodigd om aan de vergadering deel te nemen.

De ledenvergadering heeft naar het zich nu laat aanzien een heel beperkte agenda en zal daarom niet langer dan een uurtje duren. En na de vergadering staat het hele museum tot uw beschikking!

Eind november zijn er een aantal interessante tentoonstellingen in het Rijksmuseum, die dus door deelnemers na afloop van de ledenvergadering vrij van entree te zien zijn. Het gebruik maken van een audio–tour is daarbij eveneens gratis.

Waarom in het museum? De laatste tijd is het aantal mensen dat betrokken is bij activiteiten van de afdeling een beetje teruggelopen. Hetzelfde geldt voor het aantal leden dat onze afdeling heeft. Het bestuur hoopt met de combinatie van vergaderen en een activiteit méér leden te bereiken en te stimuleren om deel te nemen.

Voor de goede orde (zoals het regelen van koffie. thee enz.) is het nodig dat u tijdig kenbaar maakt aanwezig te zullen zijn bij de ledenvergadering. Doe dat uiterlijk 22 november. Bij wijze van bevestiging ontvangt u de agenda van de vergadering.

Of stuur een brief of kaartje naar Korte Haaksbergerstraat 24b, 7511 JS Enschede.

Borrel
wo 8 nov, 21.00 - Bolwerk

vr 10 nov, 9.30 - Stadhuis

AnitaSempel Mooi initiatief van Foodwatch! "Maak groente en fruit niet duurder maar btw-vrij!" https://t.co/6xmvG0TxRx
AnitaSempel RT @jesseklaver: Met Rutte III neemt de ongelijkheid toe. De rijkste 25% gaat er veel meer op vooruit dan de gewone Nederlander.
AnitaSempel RT @CorinneEllemeet: Verreweg het grootste deel van de ouderen met zorgvraag woont thuis. Zij komen er wel erg bekaaid vanaf in #regeerakko
AnitaSempel RT @vogelnieuws: Iedereen kan iets doen om de huismus te helpen. Tips! https://t.co/NLDR6iLrth
AnitaSempel @RoyBruinsma @GroenLinks053 @burgerbelangen @pvdaenschede Openhouden de Brug is nooit ons doel geweest. Maar ik beg… https://t.co/QorVKPnmJG
GroenLinks053 RT @groenlinks: Eerste berichten over regeerakkoord stemmen niet hoopvol. Maar het kán anders. Samen kunnen we de koers veranderen: https:/…
GroenLinks053 RT @AnitaSempel: Blij met steun vanuit #raad053 voor ons amendement nader onderzk duurzaamheid en recreatief zwemmen bij bouw nieuw zwembad…
AnitaSempel RT @JelleKort: @AnitaSempel zorgt dat duurzaamheid nieuwe zwembad beter wordt bekeken. Bezetting krijgt second opinion: een zwembad is voor…
JelleKort Nuchtere @RobinWessels75 keurt bestemmingsplan moskee goed. #raad053
JelleKort @AnitaSempel zorgt dat duurzaamheid nieuwe zwembad beter wordt bekeken. Bezetting krijgt second opinion: een zwembad is voor iedereen.
AnitaSempel Blij met steun vanuit #raad053 voor ons amendement nader onderzk duurzaamheid en recreatief zwemmen bij bouw nieuw zwembad. @GroenLinks053

Nieuws uit de afdeling