Aanstaande zaterdag 14 maart reist een groep GroenLinksers, waaronder lijsttrekker Jeanet Duursma en andere topkandidaten voor de Provinciale Statenverkiezingen, per openbaar vervoer door heel Overijssel. Deze OV-estafette is opgezet  om aandacht te vragen voor beter OV in onze provincie. De OV-estavette komt om 17:00 uur aan op het Centraal Station in Enschede.

In Overijssel dreigen steeds meer plaatsen minder goed bereikbaar te worden via het openbaar vervoer. GroenLinks maakt zich hier ernstige zorgen over en wil via deze openbaar vervoerestafette extra aandacht vragen voor dit onderwerp.

De estafette gaat van Kampen naar Enschede, via Zwolle, Deventer, Raalte, Almelo en Hengelo. Bij de estafette zullen naast lijsttrekker Janet Duursma ook andere kandidaten aanwezig zijn.

Tijden openbaar vervoerestafette:
•    Vertrek om 12.33 uur vanaf station Kampen.
•    We zijn bij het NS-station van Zwolle van 12.45 tot 13.15 uur
•    We zijn bij het NS-station van Deventer van 13.45 tot 14.00 uur
•    We zijn bij het NS-station van Raalte van 14.30 tot 15.00 uur
•    We zijn bij het NS-station van Almelo van 15.35 tot 16.00 uur
•    We zijn bij het NS-station van Hengelo van 16.15 tot 16.45 uur
•    We zijn bij het NS-station van Enschede van 17:00 tot 17.30 uur

Borrel
wo 8 nov, 21.00 - Bolwerk

vr 10 nov, 9.30 - Stadhuis

AnitaSempel Mooi initiatief van Foodwatch! "Maak groente en fruit niet duurder maar btw-vrij!" https://t.co/6xmvG0TxRx
AnitaSempel RT @jesseklaver: Met Rutte III neemt de ongelijkheid toe. De rijkste 25% gaat er veel meer op vooruit dan de gewone Nederlander.
AnitaSempel RT @CorinneEllemeet: Verreweg het grootste deel van de ouderen met zorgvraag woont thuis. Zij komen er wel erg bekaaid vanaf in #regeerakko
AnitaSempel RT @vogelnieuws: Iedereen kan iets doen om de huismus te helpen. Tips! https://t.co/NLDR6iLrth
AnitaSempel @RoyBruinsma @GroenLinks053 @burgerbelangen @pvdaenschede Openhouden de Brug is nooit ons doel geweest. Maar ik beg… https://t.co/QorVKPnmJG
GroenLinks053 RT @groenlinks: Eerste berichten over regeerakkoord stemmen niet hoopvol. Maar het kán anders. Samen kunnen we de koers veranderen: https:/…
GroenLinks053 RT @AnitaSempel: Blij met steun vanuit #raad053 voor ons amendement nader onderzk duurzaamheid en recreatief zwemmen bij bouw nieuw zwembad…
AnitaSempel RT @JelleKort: @AnitaSempel zorgt dat duurzaamheid nieuwe zwembad beter wordt bekeken. Bezetting krijgt second opinion: een zwembad is voor…
JelleKort Nuchtere @RobinWessels75 keurt bestemmingsplan moskee goed. #raad053
JelleKort @AnitaSempel zorgt dat duurzaamheid nieuwe zwembad beter wordt bekeken. Bezetting krijgt second opinion: een zwembad is voor iedereen.
AnitaSempel Blij met steun vanuit #raad053 voor ons amendement nader onderzk duurzaamheid en recreatief zwemmen bij bouw nieuw zwembad. @GroenLinks053

Nieuws uit de afdeling