Aanstaande zaterdag 14 maart reist een groep GroenLinksers, waaronder lijsttrekker Jeanet Duursma en andere topkandidaten voor de Provinciale Statenverkiezingen, per openbaar vervoer door heel Overijssel. Deze OV-estafette is opgezet  om aandacht te vragen voor beter OV in onze provincie. De OV-estavette komt om 17:00 uur aan op het Centraal Station in Enschede.

In Overijssel dreigen steeds meer plaatsen minder goed bereikbaar te worden via het openbaar vervoer. GroenLinks maakt zich hier ernstige zorgen over en wil via deze openbaar vervoerestafette extra aandacht vragen voor dit onderwerp.

De estafette gaat van Kampen naar Enschede, via Zwolle, Deventer, Raalte, Almelo en Hengelo. Bij de estafette zullen naast lijsttrekker Janet Duursma ook andere kandidaten aanwezig zijn.

Tijden openbaar vervoerestafette:
•    Vertrek om 12.33 uur vanaf station Kampen.
•    We zijn bij het NS-station van Zwolle van 12.45 tot 13.15 uur
•    We zijn bij het NS-station van Deventer van 13.45 tot 14.00 uur
•    We zijn bij het NS-station van Raalte van 14.30 tot 15.00 uur
•    We zijn bij het NS-station van Almelo van 15.35 tot 16.00 uur