Heeft u affiniteit met Water Natuurlijk en de wereld van waterschappen? Heeft u bestuurlijke ervaring en een groen/blauw netwerk? Bent u voor 5 jaar beschikbaar, enkele dagen per maand voor het Algemeen Bestuur of eventueel 3 dagen p/w voor een DB functie? De waterschappen Velt & Vecht en Regge & Dinkel vormen vanaf 1 januari 2014 het nieuwe waterschap Vechtstromen. Voor het bestuur van dit waterschap zoekt Water Natuurlijk gemotiveerde kandidaten met een groen/blauw hart en een brede kijk op waterschappen.

Meer informatie en aanmelden: Woont u binnen de grenzen van het nieuwe waterschap Vechtstromen en wilt u iets betekenen voor Water Natuurlijk en voor het waterschap? Meldt u zich dan aan als kandidaat met motivatiebrief en CV tot en met 15 juli 2013 bij Harmke van Dam, secretaris van het Landelijk Bestuur van Water Natuurlijk, via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor meer informatie: www.waternatuurlijk.nl of www.vechtstromen.nl. Voor vragen: Harmke van Dam, via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Zij kan u informeren over de procedure.

Borrel
wo 8 nov, 21.00 - Bolwerk

vr 10 nov, 9.30 - Stadhuis

AnitaSempel Mooi initiatief van Foodwatch! "Maak groente en fruit niet duurder maar btw-vrij!" https://t.co/6xmvG0TxRx
AnitaSempel RT @jesseklaver: Met Rutte III neemt de ongelijkheid toe. De rijkste 25% gaat er veel meer op vooruit dan de gewone Nederlander.
AnitaSempel RT @CorinneEllemeet: Verreweg het grootste deel van de ouderen met zorgvraag woont thuis. Zij komen er wel erg bekaaid vanaf in #regeerakko
AnitaSempel RT @vogelnieuws: Iedereen kan iets doen om de huismus te helpen. Tips! https://t.co/NLDR6iLrth
AnitaSempel @RoyBruinsma @GroenLinks053 @burgerbelangen @pvdaenschede Openhouden de Brug is nooit ons doel geweest. Maar ik beg… https://t.co/QorVKPnmJG
GroenLinks053 RT @groenlinks: Eerste berichten over regeerakkoord stemmen niet hoopvol. Maar het kán anders. Samen kunnen we de koers veranderen: https:/…
GroenLinks053 RT @AnitaSempel: Blij met steun vanuit #raad053 voor ons amendement nader onderzk duurzaamheid en recreatief zwemmen bij bouw nieuw zwembad…
AnitaSempel RT @JelleKort: @AnitaSempel zorgt dat duurzaamheid nieuwe zwembad beter wordt bekeken. Bezetting krijgt second opinion: een zwembad is voor…
JelleKort Nuchtere @RobinWessels75 keurt bestemmingsplan moskee goed. #raad053
JelleKort @AnitaSempel zorgt dat duurzaamheid nieuwe zwembad beter wordt bekeken. Bezetting krijgt second opinion: een zwembad is voor iedereen.
AnitaSempel Blij met steun vanuit #raad053 voor ons amendement nader onderzk duurzaamheid en recreatief zwemmen bij bouw nieuw zwembad. @GroenLinks053

Nieuws uit de afdeling