Trendbureau Overijssel organiseert sinds 2009 de lezingencyclus 'De Wijzen in het Oosten'. Landelijke opinieleiders buigen zich elk vanuit hun eigen persoonlijke invalshoek over de toekomst van Oost Nederland. De volgende spreker is Femke Halsema. Zij geeft op 18 juni een lezing in het provinciehuis in Zwolle.

Femke Halsema was van 2002 tot en met 2010 politiek leider van GroenLinks. Momenteel is zij voorzitter van de Stichting Vluchteling en van de Raad van Advies van de ASN Bank. Zij heeft meerdere boeken gepubliceerd, waaronder 'Geluk', 'voorbij de hyperconsumptie', 'haast en hufterigheid' en ‘Zoeken naar Vrijheid’.

De lezing is van 16.00 uur tot 17.00 uur in het provinciehuis te Zwolle.
Aansluitend discussie en borrel van 17.00 uur tot 18.00 uur.
Meer info: www.trendbureauoverijssel.nl

Nieuwjaarsbijeenkomst
Gemeente Enschede
ma 8 jan, 20.00 - 22.00 - Saxion