Wil jij:
Meewerken aan twee zinderende campagnes? Een trainingstraject volgen waarin je alle tactieken, strategieën en andere kneepjes van het campagnevoeren leert? Samenwerken met een grote groep vrijwilligers? Het uitbouwen van je netwerk met een grote hoeveelheid interessante leuke en gezellige collega's uit het hele land?

Ben jij:
•    Een organisatorisch talent
•    zorgvuldig, stressbestendig en flexibel
•    Een goede coördinator
•    Iemand die in staat is een grote groep vrijwilligers te binden en activeren
•    Iemand die rust en overzicht bewaard en bewaakt
•    Iemand die niet wegloopt voor een uitdaging

Dan zoeken we jou!
En dan ben jij waarschijnlijk onze nieuwe spin-in-het-web bij de komende campagnes voor GroenLinks Enschede!

Doel en achtergrond
GroenLinks is een actieve partij die landelijk en lokaal in de lift zit. De afdeling Enschede bestaat uit ongeveer 185 leden. GroenLinks wordt in de gemeenteraad van Enschede vertegenwoordigd door drie gemeenteraadsleden, aangevuld met vier leden die de uitgebreide fractie vormen. De afdeling GroenLinks Enschede is op zoek naar een nieuwe Campagneleider (m/v) voor de periode van twee jaar (tot en met de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen). De nieuwe campagneleider is onder meer verantwoordelijk voor de coördinatie van de campagne voor de Tweede Kamer (2017) en voor de gemeenteraadsverkiezingen (2018).

Rol
De campagneleider zit officieel niet in het bestuur, maar legt wel verantwoordelijkheid af aan het bestuur van de afdeling en overlegt nauw met de fractie en het bestuur. Daarnaast maakt de campagneleider deel uit van een landelijke groep lokale
campagneleiders die intensief met elkaar samenwerkt en samen meehelpt om de landelijke campagne lokaal vorm te geven.

De functie
Je bent verantwoordelijk voor de vrijwilligerscoördinatie en het binden en boeien van vrijwilligers. Je fungeert als adviseur en belangrijkste aanspreekpunt voor bestuur en fractie rondom de volledige campagne. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van campagneplannen.

Wat bieden wij:
−
Een uniek trainingstraject dat vanuit het Landelijk Bureau van GroenLinks wordt gegeven
−
Begeleiding en ondersteuning van fractie en bestuur
−
Het opdoen van unieke ervaringen
Onkostenvergoeding
−
Een enorm netwerk met enthousiaste mensen waarmee je samen mag werken
−
Een kijkje in de keuken van de landelijke politiek
−
Een vrijwilligersvergoeding behoort tot de mogelijkheden tijdens de laatste 2 à 3 maanden van de campagne.

Solliciteren
Stuur je sollicitatie, voorzien van motivatie en CV naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. We ontvangen deze graag uiterlijk op vrijdag 25 maart (termijn van solliciteren verlengd). Voor informatie over de inhoud van de functie en over de procedure kun je contact opnemen met Elly van der Helm, voorzitter bestuur Enschede-Haaksbergen, telefoon 06 21 80 39 00.

vr 30 juni, 9.30 - Stadhuis

di 4 juli, 20.00 - Stadhuis

vr 14 juli, 13.00 - Stadhuis

GroenLinks053 RT @LimburgCB: Impressive #crossborder protest of 50.000 Dutch,German and Belgium people against the failing nuclear power plant of #Tihang