Wil jij:
Meewerken aan twee zinderende campagnes? Een trainingstraject volgen waarin je alle tactieken, strategieën en andere kneepjes van het campagnevoeren leert? Samenwerken met een grote groep vrijwilligers? Het uitbouwen van je netwerk met een grote hoeveelheid interessante leuke en gezellige collega's uit het hele land?

Ben jij:
•    Een organisatorisch talent
•    zorgvuldig, stressbestendig en flexibel
•    Een goede coördinator
•    Iemand die in staat is een grote groep vrijwilligers te binden en activeren
•    Iemand die rust en overzicht bewaard en bewaakt
•    Iemand die niet wegloopt voor een uitdaging

Dan zoeken we jou!
En dan ben jij waarschijnlijk onze nieuwe spin-in-het-web bij de komende campagnes voor GroenLinks Enschede!

Doel en achtergrond
GroenLinks is een actieve partij die landelijk en lokaal in de lift zit. De afdeling Enschede bestaat uit ongeveer 185 leden. GroenLinks wordt in de gemeenteraad van Enschede vertegenwoordigd door drie gemeenteraadsleden, aangevuld met vier leden die de uitgebreide fractie vormen. De afdeling GroenLinks Enschede is op zoek naar een nieuwe Campagneleider (m/v) voor de periode van twee jaar (tot en met de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen). De nieuwe campagneleider is onder meer verantwoordelijk voor de coördinatie van de campagne voor de Tweede Kamer (2017) en voor de gemeenteraadsverkiezingen (2018).

Rol
De campagneleider zit officieel niet in het bestuur, maar legt wel verantwoordelijkheid af aan het bestuur van de afdeling en overlegt nauw met de fractie en het bestuur. Daarnaast maakt de campagneleider deel uit van een landelijke groep lokale
campagneleiders die intensief met elkaar samenwerkt en samen meehelpt om de landelijke campagne lokaal vorm te geven.

De functie
Je bent verantwoordelijk voor de vrijwilligerscoördinatie en het binden en boeien van vrijwilligers. Je fungeert als adviseur en belangrijkste aanspreekpunt voor bestuur en fractie rondom de volledige campagne. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van campagneplannen.

Wat bieden wij:
−
Een uniek trainingstraject dat vanuit het Landelijk Bureau van GroenLinks wordt gegeven
−
Begeleiding en ondersteuning van fractie en bestuur
−
Het opdoen van unieke ervaringen
Onkostenvergoeding
−
Een enorm netwerk met enthousiaste mensen waarmee je samen mag werken
−
Een kijkje in de keuken van de landelijke politiek
−
Een vrijwilligersvergoeding behoort tot de mogelijkheden tijdens de laatste 2 à 3 maanden van de campagne.

Solliciteren
Stuur je sollicitatie, voorzien van motivatie en CV naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. We ontvangen deze graag uiterlijk op vrijdag 25 maart (termijn van solliciteren verlengd). Voor informatie over de inhoud van de functie en over de procedure kun je contact opnemen met Elly van der Helm, voorzitter bestuur Enschede-Haaksbergen, telefoon 06 21 80 39 00.

Borrel
wo 8 nov, 21.00 - Bolwerk

vr 10 nov, 9.30 - Stadhuis

AnitaSempel Mooi initiatief van Foodwatch! "Maak groente en fruit niet duurder maar btw-vrij!" https://t.co/6xmvG0TxRx
AnitaSempel RT @jesseklaver: Met Rutte III neemt de ongelijkheid toe. De rijkste 25% gaat er veel meer op vooruit dan de gewone Nederlander.
AnitaSempel RT @CorinneEllemeet: Verreweg het grootste deel van de ouderen met zorgvraag woont thuis. Zij komen er wel erg bekaaid vanaf in #regeerakko
AnitaSempel RT @vogelnieuws: Iedereen kan iets doen om de huismus te helpen. Tips! https://t.co/NLDR6iLrth
AnitaSempel @RoyBruinsma @GroenLinks053 @burgerbelangen @pvdaenschede Openhouden de Brug is nooit ons doel geweest. Maar ik beg… https://t.co/QorVKPnmJG
GroenLinks053 RT @groenlinks: Eerste berichten over regeerakkoord stemmen niet hoopvol. Maar het kán anders. Samen kunnen we de koers veranderen: https:/…
GroenLinks053 RT @AnitaSempel: Blij met steun vanuit #raad053 voor ons amendement nader onderzk duurzaamheid en recreatief zwemmen bij bouw nieuw zwembad…
AnitaSempel RT @JelleKort: @AnitaSempel zorgt dat duurzaamheid nieuwe zwembad beter wordt bekeken. Bezetting krijgt second opinion: een zwembad is voor…
JelleKort Nuchtere @RobinWessels75 keurt bestemmingsplan moskee goed. #raad053
JelleKort @AnitaSempel zorgt dat duurzaamheid nieuwe zwembad beter wordt bekeken. Bezetting krijgt second opinion: een zwembad is voor iedereen.
AnitaSempel Blij met steun vanuit #raad053 voor ons amendement nader onderzk duurzaamheid en recreatief zwemmen bij bouw nieuw zwembad. @GroenLinks053

Nieuws uit de afdeling