GroenLinks heeft onlangs het concept verkiezingsprogramma voor de Tweede Kamerverkiezingen 2017 gepresenteerd. Dit programma is hier te downloaden.

In tegenstelling tot voorgaande edities is het niet meer mogelijk om als afdeling amendementen in te dienen, maar moeten amendementen door minimaal 15 GL-leden worden ondertekend.
De Twentse afdelingsbesturen hebben daarom besloten de krachten te bundelen en organiseren op 28 september 2016 van 17:30 tot ca. 19:20 een bijeenkomst voor Twentse leden die voorstellen hebben ter verbetering van het verkiezingsprogramma. De bijeenkomst zal gehouden worden in de Wonne (3 minuten lopen vanaf station Enschede):

De Wonne
Noorderhagen 25
7511 EK Enschede

We hopen op een ruime opkomst (minimaal 15 leden) om zo gezamenlijk onze ideeën en verbetervoorstellen m.b.t. het verkiezingsprogramma om te kunnen zetten in amendementen. Deze zullen op het landelijk congres in stemming kunnen worden gebracht.

Dus heb je voorstellen hoe het landelijk verkiezingsprogramma nog beter kan worden gemaakt, kom dan naar de amendementendag! Mocht je op 28 september verhinderd zijn en wel ideeën hebben, dan kun je je voorstellen meegeven aan een GL-lid dat wel naar de amendementenavond gaat, of emailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor meer informatie over de procedure, zie: amendementen.groenlinks.nl

Nieuwjaarsbijeenkomst
Gemeente Enschede
ma 8 jan, 20.00 - 22.00 - Saxion