Vanuit GroenLinks Overijssel is een permanente campagnecommissie (PCC) in het leven geroepen. Deze commissie is inmiddels met haar werkzaamheden begonnen. De commissie bestaat uit Elske Mooijman uit Hengelo en Suzanne Vrielink en Jacqueline Flink uit Enschede. De PCC wil aan de hand van een aantal GroenLinks thema’s regelmatig activiteiten gaan organiseren. Lijkt het je leuk om de PCC te versterken? Mail dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Daarnaast zoekt de PCC GroenLinksleden die op ad/hoc basis op te roepen zijn om te helpen bij activiteiten die de PCC organiseert. De PCC vraagt GroenLinksers om zich te melden om er samen een goede campagneperiode van te maken. Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

di 26 sep, 19.30 - Stadhuis

vr 29 sep, 13.00 - Stadhuis