De Tweede Kamerverkiezingen komen er weer aan, dus de campagnetijd gaat weer beginnen. We gaan voor de beste verkiezingsuitslag ooit en daar hebben we jou voor nodig! Met een minuutje, een kwartiertje, een uur of een dag kun je al meehelpen. Er is altijd wel iets te doen. Ook al doe je maar 1 keer mee. Elke ondersteuning is méér dan welkom!

Voor iedereen die zijn of haar steentje bij wil dragen hebben we wel een passende klus. Wil je graag iets doen maar staat jouw droomklus er niet bij? Geen probleem. Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we vinden wat.

Meedoen? Houd deze pagina in de gaten voor de nieuwste vacatures, blader eens door onze campagnekrant, of stuur een berichtje, dan kijken we samen wat je kunt doen.

Meld je aan via nu.groenlinks.nl/doemee

Kernteam

Vrijwilligerscoordinator
Help jij met het zoeken naar nieuwe vrijwilligers? En vind je het leuk om ervoor te zorgen dat iedereen op zijn of haar plek zit en zich prettig voelt in de groep en met zijn of haar taken? Dan zoeken we jou! Jij voert kennismakingsgesprekken, zorgt ervoor dat iedereen iets te doen heeft en dat alles rondom de vrijwilligers op rolletjes loopt.

Facilitair medewerker
Als facilitair medewerker ben jij verantwoordelijk voor ons campagnemateriaal. Jij zorgt ervoor dat alles wat we nodig hebben besteld wordt en op de juiste tijd en de juiste plaats aanwezig is bij acties. Daarnaast ben jij ‘chef campagnepand’ en zorg je er samen met de vrijwilligerscoordinator voor dat dit het pand er tiptop uitziet en zo veel mogelijk bemand is.

Crowdfundheld
Een campagne kost geld, en dat hebben we helaas niet zo veel. Daarom zoeken we iemand die onze crowdfundcampagne wil gaan leiden. Er komt een crowdfundwebsite voor het campagnepand, maar we zouden ook andere acties om geld in te zamelen zodat we een zo goed mogelijke campagne kunnen voeren zouden heel mooi zijn. Help jij ons?

Andere klussen:

Flyeraars
Stap jij zeer regelmatig met je goede been uit bed? Is een flyer voor jou meer dan slechts een velletje papier? Of heb je gewoon zin om wat voor GroenLinks Enschede te doen, zonder al te veel verplichtingen? We zoeken heel veel flyeraars/flyeressen! Eigenlijk de allerbelangrijkste functie in deze campagne. Met een mooi team gaan we mensen in het centrum en in de wijk vertellen over GroenLinks. Een gezellige activiteit, met z’n allen en een heerlijk biertje achteraf: wie wil dat nou niet?

Campagnetrainers
We gaan met heel veel mensen de straat op en de deuren langs. Spannend, maar ook heel leuk.  Maar hoe doe je dat nu eigenlijk? Help jij onze flyeraars zodat we met een goed verhaal en op de juiste manier de straat op kunnen gaan?

Fotograaf
Misschien is het je werk, misschien je hobby, feit is dat jij prachtige foto’s kunt maken. En dat jij jouw grote talent wilt inzetten voor GroenLinks Enschede. We vragen je niet om complete reportages, maar dat mag natuurlijk wel. We vragen jou om zo af en toe een paar goede foto’s te maken van een actie van GroenLinks, of van een optreden van een raadslid, zodat we dit kunnen verspreiden via (social) media. Jij weet als geen ander hoe belangrijk beeld is voor de communicatie. Een slechte foto, hoe leuk ook, geeft niet de juiste boodschap. Dat begrijp je, en dus hebben we jou heel hard nodig. Je foto’s zullen we met bronvermelding gebruiken, en als je een website hebt zullen we hier consequent naar linken.

En nog veel meer…
Neem eens een kijkje in de campagnekrant en kijk welke klussen er nog meer te doen zijn.

Nieuwjaarsbijeenkomst
Gemeente Enschede
ma 8 jan, 20.00 - 22.00 - Saxion
M.H. Tromplaan 28 - Enschede