Met een fantastische overwinning van GroenLinks voor de Tweede kamer op 15 maart jl. willen wij eenzelfde resultaat voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Wij zijn daarom op zoek naar enthousiaste mensen die mee willen werken aan het selecteren van de juiste kandidaten voor de gemeenteraad Enschede voor GroenLinks. En leden die willen deelnemen in het bestuur om er samen voor te zorgen dat alles goed georganiseerd loopt in onze afdeling. Zodat we goed voorbereid zijn voor de verkiezingen. Wil je meer weten of je aanmelden mail met Elly van der Helm voorzitter van de afdeling Enschede-Haaksbergen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Nieuwjaarsbijeenkomst
Gemeente Enschede
ma 8 jan, 20.00 - 22.00 - Saxion
M.H. Tromplaan 28 - Enschede