Het spreekt voor zich dat de fractie open staat voor tips, opmerkingen en vragen. Voor degenen die meer structureel bij de raadsfractie betrokken willen zijn, nodigen wij je van harte uit voor de Uitgebreide Fractie (UF). Leden hiervan worden ongeveer maandelijks voor deze fractievergadering uitgenodigd, zodat zij goed op de hoogte blijven van de raadsagenda, de standpunten en acties van GroenLinks Enschede. De UF is in de eerste plaats bedoeld als kweekvijver voor aanstormend talent en fungeert tevens als een klankbord voor de fractie. Wij begrijpen dat het niet lukt om alle raadsstukken mee te lezen, maar bedenk dat deelname aan de UF meer zin heeft als je tijd hebt om de UF-vergaderingen voor te bereiden.

Meer informatie? Neem dan contact op met Ank Niesthoven, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

di 23 jan, 19.30 - Stadhuis

wo 24 jan, 19.30 - Stadhuis