De campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen is aan het opwarmen. Vanaf januari gaan we actief huis-aan-huis. Daarnaast willen we activiteiten organiseren, zoals bijvoorbeeld een politiek café in samenwerking met (studenten) organisaties. Heb je ideeën, laat het ons weten! Onze focus ligt op het verhogen van het opkomstpercentage. En vooral onder de doelgroep van 18-35 jaar. Laat nou toevallig blijken dat in die doelgroep veel GroenLinks gestemd wordt.

Vanaf januari hebben we een campagnepand in de HUB. Op vaste tijden zijn daar GroenLinksers aanwezig en kan je binnenlopen (details volgen nog). Adres is: Boulevard 1945-3, ingang via de Beltstraat. Wil je mee doen met onze campagne? Meld je dan hier aan, wij nemen dan contact met je op. Ook alle leden die actief mee willen doen, kunnen zich hier aanmelden. Het campagneteam is er klaar voor, maar we hebben we nog veel vrijwilligers nodig om het echt waar te kunnen maken.

Wil je mee op pad, voor één keertje, maandelijks of wekelijks, meld je aan! Voor vragen kan je mij rechtsreeks benaderen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Brechje Marechal
Campagneleider