Fractieleden

• Jelle Kort

Fractievoorzitter Portefeuille Bestuur & Middelen, Economie & werk, Dienstverlening Commissies Stadsdeel Centrum, Rekeningencommissie, Regioraad

• Robin Wessels

Portefeuille Stedelijke ontwikkeling, Leefomgeving, Mobiliteit, Duurzaamheid Commissies Stadsdeel Noord, Stadsdeel Oost, raadswerkgroep Duurzaamheid

• Anita Sempel

Portefeuille Zorg & Welzijn, Opgroeien & Ontwikkelen, Cultuur Commissies Stadsdeel West, Stadsdeel Zuid, Rekenkamercommissie

Raadsfractie Enschede

De GroenLinks-fractie in Enschede bestaat uit Jelle Kort (fractievoorzitter), Robin Wessels en Anita Sempel. De fractie wordt ondersteund door fractiemedewerker Ank Niesthoven.

In de secties hieronder vindt u verschillende artikelen en activiteiten van de fractie.

Subcategorieën

LinksVoor is de electronische nieuwsbrief van de GroenLinks-fractie. De nieuwsbrief verschijnt 1 à 2 keer per maand en bevat naast standpunten over politiek actuele thema's verslagen van werk- en wijkbezoeken, agenda en algemene berichten en oproepen aan de leden. De artikelen uit de nieuwsbrief kunt U hier nalezen.

Vragen

Een overzicht van schriftelijke en mondelinge vragen die de GroenLinks-fractie aan het College van B&W heeft gesteld.

Activiteiten

Verslagen van werk- en wijkbezoeken alsmede vrijwilligerswerk van de GroenLinks-fractie.

Een overzicht van persberichten verstuurd door de GroenLinks-fractie.

Moties en amendementen

Een overzicht van moties en amendementen die de GroenLinks-fractie tijdens gemeenteraadsvergaderingen heeft ingediend.

Borrel!
wo 8 nov, 21.00 - Het Bolwerk
Iedereen welkom

vr 10 nov, 9.30 - Stadhuis