Fractie en bestuur willen iedereen die interesse heeft in GroenLinks uitnodigen om samen met ons een hapje te eten op dinsdag 2 mei om 18:00 uur bij Cultureel Vulpunt het Tankstation, Deurningerstraat 28, Enschede.

Actieve leden, niet-actieve leden, sympathisanten van GroenLinks; iedereen is van harte welkom! Bijvoorbeeld om kennis te maken de mensen die zich inzetten voor dezelfde idealen en om ideeën uit te wisselen. GroenLinks Enschede is begonnen met de voorbereidingen voor de gemeenteraadsverkiezingen, genoeg stof voor een goed gesprek. Dus: komt allen langs, we zijn benieuwd wie je bent!

Bij het Tankstation wordt de eettafel gezien als een goede plek om elkaar te ontmoeten en wordt iedere dinsdag een vegetarisch driegangenmaaltijd geserveerd door vrijwilligers. Kosten zijn voor eigen rekening. Prijzen zijn: €3,- voor het voorgerecht, €5,- voor het hoofdgerecht en €3,- voor het nagerecht, of €10,- voor alles samen. Aanmelden bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Doe dit voor zondag 30 april a.s. i.v.m. de reservering. Voor info over de plek kijk je op tankstationenschede.nl

Nieuwjaarsbijeenkomst
Gemeente Enschede
ma 8 jan, 20.00 - 22.00 - Saxion