GroenLinks Enschede gaat regelmatig op bezoek bij een organisatie in de stad. Zaterdag 12 maart a.s. helpen de GroenLinks raadsleden Anita Sempel en Robin Wessels EnHOe mee tijdens 1 van die natuurwerkdagen. EnHOe bestaat uit een groep vrijwilligers die regelmatig de natuur in gaan om daar onderhoudswerkzaamheden uit te voeren.

Op zaterdag 12 maart werkt een deel van de groep op het Varviksveld. Dit is een particulier stuk met natte heide van grote botanisch waarde, het is gelegen op de hoek Schukkinkweg/Grevengoorweg bij Glanerbrug, een adoptie-gebied van EnHOe. Een ander deel van de groep zal dan van hieruit naar de Ecozone Glanerbrug gaan waar wordt samengewerkt met de natuurwerkgroep Ecozone Glanerbrug (olv van de heer Bert Bloksma). Het precieze programma moet nog in elkaar gezet worden, maar wij zouden het erg leuk vinden als jullie ons willen meehelpen!

Wanneer: zaterdag 12 maart a.s.
Aanvang: 09.00 uur
Einde: 13.00 uur, een heerlijke kop warme soep als afsluiting
Waar: Hoek Schukkinkweg/Grevengoorweg Glanerbrug, daar wordt de groep in tweeën gesplitst

Meer informatie te vinden op de website van EnHOe