De GroenLinks-fractieleden informeren de leden en andere geïnteresseerden al geruime tijd via de LinksVoor over hun werk in de gemeenteraad. De fractie wil graag zo veel mogelijk mensen bereiken met haar nieuwsberichten en vraagt zich dan ook af hoe de leden de LinksVoor nieuwsbrief ervaren.

Ben je tevreden over de hoeveelheid informatie die de fractie verstrekt? Wat vind je van de opzet van de LinksVoor? Zou je graag op een andere manier geïnformeerd worden over het werk van de gemeenteraadsleden? Kortom, wij zijn benieuwd naar jouw mening en nodigen je graag uit een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

di 26 sep, 19.30 - Stadhuis

vr 29 sep, 13.00 - Stadhuis

di 17 okt, 19.30 - Stadhuis

GroenLinks053 Gezocht kandidaat gemeenteraadsleden #GroenLinks #Enschede! Meer informatie vind je hier: https://t.co/WLonsGY38i https://t.co/52IuQHdoyK