Maandag 11 juli zijn bij de behandeling van de zomernota 2016, de traditionele algemene beschouwingen gehouden in de gemeenteraad. De inbreng van GroenLinks ging over veiligheid bieden en goed luisteren. De spreektekst leest u hier, de voorstellen die (mede door GroenLinks) zijn ingediend vindt u onder moties en amendementen. Hiermee ronden we een intensief politiek seizoen af en is het tijd voor pauze. Op 5 september zijn. we weer terug. We wensen u een fijne zomervakantie toe.

vr 29 sep, 13.00 - Stadhuis

GroenLinks053 @RKDRE Dankjewel! 😉
GroenLinks053 Vacature stage GroenLinks Europa https://t.co/L2JxUkxhQ2 via @groenlinks
RobinWessels75 Nu hopen dat college dekking voor #groeneleges kan vinden, zodat deze erg succesvolle #duurzame regeling inderdaad kan worden voortgezet 2/2