Fractie en bestuur willen iedereen die interesse heeft in GroenLinks uitnodigen om samen met ons een hapje te eten op dinsdag 25 oktober om 18:00 uur bij Cultureel Vulpunt het Tankstation, Deurningerstraat 28, Enschede.

Actieve leden, niet-actieve leden, sympathisanten van GroenLinks; iedereen is van harte welkom! Bijvoorbeeld om kennis te maken de mensen die zich inzetten voor dezelfde idealen en om ideeën uit te wisselen. GroenLinks landelijk heeft laatst het concept verkiezingsprogramma gepresenteerd; genoeg stof voor een goed gesprek. Dus: komt allen langs, we zijn benieuwd wie je bent!

Bij het Tankstation wordt de eettafel gezien als een goede plek om elkaar te ontmoeten en wordt iedere dinsdag een vegetarisch driegangenmaaltijd geserveerd door vrijwilligers. Kosten zijn voor eigen rekening. Prijzen zijn:  €3,- voor het voorgerecht, €5,- voor het hoofdgerecht en €3,- voor het nagerecht, of €10,- voor alles samen.

Aanmelden bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Doe dit voor maandag 24 oktober i.v.m. de reservering.
Voor info over de plek kijk je op tankstationenschede.nl

di 23 jan, 19.30 - Stadhuis

wo 24 jan, 19.30 - Stadhuis