Fractie en bestuur willen iedereen die interesse heeft in GroenLinks uitnodigen om samen met ons en met GroenLinks Tweede Kamerkandidaat Cathelijne Bouwkamp een hapje te eten op dinsdag 7 februari om 18:00 uur bij Ecocentrum Emma, Emmastraat 189, Enschede.

Actieve leden, niet-actieve leden, sympathisanten van GroenLinks; iedereen is van harte welkom! Bijvoorbeeld om kennis te maken met mensen die zich inzetten voor dezelfde idealen en om ideeën uit te wisselen.
Tweede Kamerkandidaat Cathelijne Bouwkamp eet met ons mee! Lees hier meer over Cathelijne.
Dus: komt allen langs, we zijn benieuwd wie je bent!

Bij Ecocentrum Emma worden dagschotels geserveerd; vegetarisch €8,90, met vlees/vis €9,50. Kosten zijn voor eigen rekening.

Aanmelden bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Doe dit uiterlijk vrijdag 3 februari i.v.m. de reservering.

Voor het eten gaat Cathelijne samen met Enschedese fractieleden en GroenLinksers flyeren bij het Saxion om in gesprek te gaan met studenten over GroenLinks. Heb je zin om ons mee te helpen met de flyeractie, meldt je dan aan bij: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Je kunt natuurlijk ook het flyeren overslaan en gezellig aanschuiven voor het eten.

di 23 jan, 19.30 - Stadhuis

wo 24 jan, 19.30 - Stadhuis