Met alle drukte rondom de Tweede Kamerverkiezingen zouden we bijna vergeten dat we in 2018 nog een verkiezing op het programma hebben staan: de gemeenteraadsverkiezingen.
Tijd dus om na te gaan denken hoe wij Enschede de komende jaren willen veranderen in een groene, sociale en empathische gemeente. En daarbij kunnen we jouw hulp goed
gebruiken!

De kandidatencommissie krijgt de opdracht om enthousiaste, getalenteerde nieuwe (fractie) leden te zoeken en te selecteren voor het raadslidmaatschap 2018 -2022.
Je voert gesprekken met de sollicitanten, je selecteert en doet een voordracht naar de ALV van onze afdeling. Heb je ervaring in het voeren van selectie gesprekken, ben je bekend met de thema’s of één van de thema’s van Groenlinks op sociaal, groen, cultureel of maatschappelijk terrein, we komen graag met jou in gesprek om deel te nemen aan deze commissie. We vinden het belangrijk dat onze commissie divers is samengesteld en een afspiegeling is van onze leden. Het is een mooie en belangrijke taak om de juiste kandidaten te selecteren zodat we een lijst kunnen presenteren waar we de verkiezingen mee gaan winnen! Wil je graag iets meer weten wat het werk van de kandidatencommissie allemaal inhoudt? Neem dan contact op met Elly van der Helm op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 06-21 80 39 00 voor 1 maart 2017.

Vind je het leuk om ideeën voor het GroenLinks verkiezingsprogramma op te halen bij onze leden, de inwoners en organisaties van Enschede en heb je zin om mee te schrijven aan het verkiezingsprogramma? Meld je dan voor 1 maart 2017 bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Tijdens de voorjaars-ALV die medio april zal worden gehouden, zal de programmacommissie officieel vastgesteld worden en kan er begonnen worden met het schrijfproces. Wil je graag iets meer weten wat het werk van een programmacommissie allemaal inhoudt? Neem dan contact op met Henk Zomer op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 06-51 15 32 33.

do 30 nov, 20.00 - Stadhuis

do 7 dec, 19.30 - Dinkelzaal HUB Twente

JelleKort RT @GroenLinks053: GroenLinks Enschede Nieuwsbrief LinksVoor 17 november 2017 - https://t.co/4VnAsbJgJ1
AnitaSempel Als raadslid maak ik me grote zorgen over de tekorten in de jeugdzorg. Zijn we verstandig en houden we de jeugdzorg… https://t.co/PEsQZSUj2v
GroenLinks053 GroenLinks Enschede Nieuwsbrief LinksVoor 17 november 2017 - https://t.co/4VnAsbJgJ1
GroenLinks053 De open dagen van de Universiteit Twente zijn begonnen! Wij wensen alle aankomende studenten veel succes met hun st… https://t.co/0nsoqkdL85
GroenLinks053 @Speksteenkach @RobinWessels75 Goedemorgen Robin, zie vraag!
GroenLinks053 RT @JelleKort: Open dagen @UTwente. Welkom in mooi, innovatief en vooral gezellig Twente. Veel succes bij het maken van je keuze.
JelleKort @joepvanaaken Ze maken gasturbines waar door komst van groene energie minder vraag naar is.
JelleKort Open dagen @UTwente. Welkom in mooi, innovatief en vooral gezellig Twente. Veel succes bij het maken van je keuze.
JelleKort Veel Twentse bedrijven pakken nog te weinig hun rol in verduurzaming. #Siemens maakt duidelijk wat de gevolgen kunnen zijn.
GroenLinks053 RT @CedericDuboisch: Wat? Heb je @denieuwsbv gemist met @BasEickhout? Geen nood! Want hier is de podcast! https://t.co/IZMJpnjLzd #COP23
GroenLinks053 RT @urgenda: Wat een goed nieuws: Internationaal treinverkeer wordt goedkoper om te concurreren met luchtvaart #hetkanwel https://t.co/Y8Z
GroenLinks053 Enschede regenboogstad: Stem op een van de 5 kunstwerken voor het Hoedemakerplein en win een dinerbon voor 2 person… https://t.co/HGUS9t6phW
GroenLinks053 Tijdens de #raad053 afgelopen maandag, zijn de volgende moties van GroenLinks Enschede aangenomen! 😀😀😀 lees ze hier… https://t.co/GPTD8ii7MK
GroenLinks053 RT @groenlinks: De herindelingsverkiezingen staan voor de deur. Deze maandag, 20 november, gaat @jesseklaver erover in gesprek met @PALGroe
GroenLinks053 RT @RobinWessels75: @hansvanagteren neemt voorstel van #GroenLinks over om in #Twente meer samen te werken voor behoud van kwaliteit Twents…
GroenLinks053 RT @RobinWessels75: @eelcoeerenberg raadt voorstel van #GroenLinks aan om bij verlening van subsidies voorwaarden te stellen mbt #duurzaamh
RobinWessels75 @eelcoeerenberg Dank! De mogelijkheid stond al in de subsidieverordening, maar werd niet benut. Goed dat dit nu wel gaat gebeuren!
RobinWessels75 @hansvanagteren neemt voorstel van #GroenLinks over om in #Twente meer samen te werken voor behoud van kwaliteit Twents #landschap #raad053
RobinWessels75 @eelcoeerenberg raadt voorstel van #GroenLinks aan om bij verlening van subsidies voorwaarden te stellen mbt #duurzaamheid #raad053