Met alle drukte rondom de Tweede Kamerverkiezingen zouden we bijna vergeten dat we in 2018 nog een verkiezing op het programma hebben staan: de gemeenteraadsverkiezingen.
Tijd dus om na te gaan denken hoe wij Enschede de komende jaren willen veranderen in een groene, sociale en empathische gemeente. En daarbij kunnen we jouw hulp goed
gebruiken!

De kandidatencommissie krijgt de opdracht om enthousiaste, getalenteerde nieuwe (fractie) leden te zoeken en te selecteren voor het raadslidmaatschap 2018 -2022.
Je voert gesprekken met de sollicitanten, je selecteert en doet een voordracht naar de ALV van onze afdeling. Heb je ervaring in het voeren van selectie gesprekken, ben je bekend met de thema’s of één van de thema’s van Groenlinks op sociaal, groen, cultureel of maatschappelijk terrein, we komen graag met jou in gesprek om deel te nemen aan deze commissie. We vinden het belangrijk dat onze commissie divers is samengesteld en een afspiegeling is van onze leden. Het is een mooie en belangrijke taak om de juiste kandidaten te selecteren zodat we een lijst kunnen presenteren waar we de verkiezingen mee gaan winnen! Wil je graag iets meer weten wat het werk van de kandidatencommissie allemaal inhoudt? Neem dan contact op met Elly van der Helm op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 06-21 80 39 00 voor 1 maart 2017.

Vind je het leuk om ideeën voor het GroenLinks verkiezingsprogramma op te halen bij onze leden, de inwoners en organisaties van Enschede en heb je zin om mee te schrijven aan het verkiezingsprogramma? Meld je dan voor 1 maart 2017 bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Tijdens de voorjaars-ALV die medio april zal worden gehouden, zal de programmacommissie officieel vastgesteld worden en kan er begonnen worden met het schrijfproces. Wil je graag iets meer weten wat het werk van een programmacommissie allemaal inhoudt? Neem dan contact op met Henk Zomer op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 06-51 15 32 33.

di 23 jan, 19.30 - Stadhuis

wo 24 jan, 19.30 - Stadhuis