Onlangs is de programmacommissie voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 opgericht. We zijn druk aan de slag gegaan met de voorbereidingen voor het verkiezingsprogramma en daarbij kunnen we jullie hulp goed gebruiken. Om tot een goed verkiezingsprogramma te komen hebben we namelijk de ideeën en input van onze leden hard nodig. Barst jij van de goede ideeën of wil je graag je mening geven over onderwerpen die belangrijk zijn voor Enschede? Kom dan op 18 mei naar de discussieavond over sociale thema’s of op 1 juni naar de avond over fysieke thema’s!

Op 18 mei houden we in De Wonne een thema-avond over sociale thema’s zoals zorg, jeugd, werk, armoede, cultuur en sport. Leden van de programmacommissie gaan graag met jullie in gesprek over hoe we ervoor kunnen zorgen dat iedereen in Enschede mee kan doen en we Enschede een nog aangenamere stad maken om in te leven. Natuurlijk kun je ook zelf thema’s aandragen die je graag terug ziet in het verkiezingsprogramma voor 2018.

Op 1 juni gaan we opnieuw in gesprek met GroenLinks-leden, maar nu op de fysieke thema’s zoals duurzaamheid, mobiliteit, luchtkwaliteit, stedelijke ontwikkeling, het buitengebied etc. Wil jij graag het gesprek aangaan over hoe we Enschede de komende vier jaar kunnen transformeren in een duurzame, groene stad? Of heb jij goede ideeën hoe we uit kunnen groeien tot fietsstad van de toekomst? Kom dan op 1 juni naar De Wonne en praat mee.

Deze uitnodiging is een vooraankondiging. De definitieve uitnodiging met alle details volgt te zijner tijd.

Met vriendelijke groet,
De programmacommissie