Op donderdagavond 28 september 2017 hebben 15 nieuwe- en een paar al wat oudere leden deelgenomen aan onze eerste kennismakingsavond voor nieuwe leden van GroenLinks Enschede/Haaksbergen. We zijn met onze fractievoorzitter Jelle Kort als gids begonnen met een rondleiding door het stadhuis, waarbij onder anderen de raadszaal, Mozaïekzaal en Friedhoffkamer bezocht werden. Met name de Friedhoffkamer is erg interessant; nog vrijwel geheel authentiek ingericht, je waant je terug in de jaren dertig.

Na de rondleiding hebben onze gemeenteraadsleden Anita, Jelle en Robin in een rondetafelgesprek toegelicht hoe de gemeentepolitiek in zijn algemeen en door GroenLinks in het bijzonder bedreven wordt en welke mogelijkheden je als gemeenteraadslid hebt om het beleid te beïnvloeden. De avond werd afgesloten met een informele borrel bij Het Bolwerk. We kunnen spreken van een geslaagde bijeenkomst die voor herhaling vatbaar is.

di 23 jan, 19.30 - Stadhuis

wo 24 jan, 19.30 - Stadhuis