We hebben voor onze campagne voor de gemeenteraadsverkiezing 2018 in Enschede behoefte aan een centrale plek waar we overdag kunnen werken aan de campagne en waar we ons campagnemateriaal kunnen opslaan. Deze plek dient in het centrum van Enschede te liggen en ook beschikbaar te zijn als uitvalbasis voor de acties die wij in de campagne gaan voeren en als plek om met een aantal mensen te kunnen vergaderen. Deze plek - ons campagnehonk - hebben we gevonden in de HUB Twente, het voormalige SLO gebouw aan het begin van de Boulevard en met de ingang  aan de Beltstraat (busbaan).

We hebben daar een ruimte gehuurd van ongeveer 10M2 groot en kunnen gebruik maken van de faciliteiten die de HUB voor zijn huurders beschikbaar heeft.

Dit campagnehonk wordt door ons gehuurd voor de periode van 1 januari tot en met 31 maart 2018. We heten je na 1 januari van harte welkom als je daar een kijkje wilt nemen! En meedoen met de campagne mag natuurlijk altijd!
- DOE MEE -

di 23 jan, 19.30 - Stadhuis