Mondelinge vraag van GroenLinks aan het college, d.d. 6 oktober 2014

Vanochtend rond 9:15 was er op radio1 een reportage over het nieuwe verdeelmodel WWB dat juist door staatssecretaris Klijnsma is vastgesteld. In de reportage ging het met name om Amsterdam, dat er miljoenen op achteruit gaat. Ook werd genoemd dat diverse andere grote steden zoals Groningen, Amstersfoort en Tilburg er op achteruit zouden gaan. Enschede werd in de reportage niet genoemd.

vraag:
Is het college al bekend met het zojuist vastgestelde nieuwe verdeelmodel en wat zijn de (financiële) gevolgen van dit nieuwe model voor Enschede?

Beluister hier de antwoorden

di 26 sep, 19.30 - Stadhuis

vr 29 sep, 13.00 - Stadhuis

di 17 okt, 19.30 - Stadhuis